Wednesday, September 28, 2011

Orange NSW 29.sept

Tere teise maja rahvas...Palju häid uudiseid.
Nüüd oleme üks osariik all pool....nimelt New South Wales.is. Lähim linn Orange, mis suuruselt peaaegu sama suur nagu Viljandi! Praegu istungi selle raamatukogus ja kirjutan siia, et soovijad teisel pool maakera saaksid seda lugeda....kes teb äkki siin pool kah.
Ühesõnaga on neljap ja täna ei ole me tööl kuna sadas 2 viimast päeva vihma ja rahet...kuna pooleli on välitööd, siis polnud meile tööd pakkuda ja farmeri sõnul pole mõtet haigeks jääda vihma käes töötades...järgmine nädal sadagu või pussnuge, aga meie läheme laoruumi õunu pakkima...
Elame Liisiga karavanis, kus olemas köök voodi kraanikaus jne jne...asjad mis seal ikka on...kõrval on maja kus on pesumasinad ja dussiruumid ja wc. Töö on vinge...liisi värvib vahest õunapuu ära lõigatud okste kohti jne ja mina sõidan traktoriga ja veame suuri poste mööda põlde laiali....seal on veel teisi töid kah jne.
Sydneyst saime siia rongi ja bussiga...sõit oli sujuv ja sain endale uue tuttava ka orangest kes oli nõus meid farmi viima, kuid mina viisakalt keeldusin ja jäin lootma, et meie farmer tuleb ise meile linna järgi...kohe bussist välja astudes helistaski ta ja tuli poole tunni pärast järgi.

Suured vabandused, kui ma kirjavigadega kirjutan, sest mul suht kiire ja läpaka aku hakkab tühjaks saama. Lisan varsti uusi pilte kui saan!

KAUR TEE OMALE FACEBOOK , ET ISA SAAKS KAH MU TEGEMISTEST TEADA!

No comments:

Post a Comment