Tuesday, September 13, 2011

brisbane

8.sept oli meie esimene päev Austraalias. Peale põhjalikku tolli kontrolli lennujaamas võtsime takso, ning asusime eelpool mainitud hosteli yellow submarine bacpackers. Õhkond oli väga sõbralik ja hubane. Tehes väikse ringi hoovile peale, nägin ma kaht suurt musta sisalikku, kes kiiresti aia vahele jooksid. Tohutu väsimuse tõttu pugesime seejärel põhku.
Ärkasime ülesse sama õhtul ning tehes tutvust ka vahepeal hiinlasega kes oli meie toakaaslane otsustasime minna linna peale, kuna und enam niikuinii polnud, ning nälg näpistas. Õhtu hakkab pimedaks minema siin kella 6 paiku, suvel pidi 8 või üheksa paiku. Kõhud täis, ning jalad kõndimisest väsinud tuli tahtmine istuda baari, ning yhe austraalia õlle ära juua (baaris oli mingisugune võistlus, kes tüdrukutest julgeb oma riideid enam seljast võtta) seega oli lava peal 5-6 palja ülakehaga neidu. Koju kõndides nägin veel puu otsas oma asja ajamas opossumi, kellest sain ka pildi(nad pidid siin väga levinud olema).

Teisel päeval läksime me kesklinna, kus saime ära teha endale telefoni kaardi. Nägime palju uut ja huvitavat, ning otsustasime leida ülesse raamatukogu, kus pidi olema kuuldavasti tasuta wifi.
Kuuldused vastasid tõele. Õhtul saime veel pikemalt tutvuda hiinlasega, kes elab Canadas torontos, ning on siin puhkusel ja kelle eluunistus on minna venemaale. Muidu täitsa asjalik ja tore mehikene.

Hommik oli kiire, ning pakkisime asjad kokku ja läksime rongi jaama, et minna gold coastile hostelis läks mu kott puruks. Nimelt rebenes lahti lukk, mis sai kiirõmblusega tagasi pandud ja kui hostelist välja astusin, murdus ära sang...ei tõotand tulla hea päev.

Üks asi veel Liisi lisab pilte sellele leheküljele keda peaks huvitama...