Thursday, October 27, 2011

Orange 27. okt

Palun vabandust et olen laisaks läinud.....rutiin tapab mu blogi:D....
Aga mis siin ikka oleme vaheperal palju-palju tööd teinud...ja väga head Iiri sõbrad leidnud ja palju õlut nendega joonud... Ülemus on super.....sõbralik ja helde....khm khm.... pappi saab kah normilt:D....hetkel kokkab Liisi meile kana hawaii moodi...:D
Liisi ostis täna oma kaamerale palju palju juppe juurde...objektiivid,välgud, kaardid ja värgid:D...ja mina ostsin täna puhtjuhuslikult 50 dollariga 550 kr 125-se yamaha krossika...pole palju sõita saanud kuna asi vajab palju nokitsemist....vaatasin e-bayst järgi esimene oli 200 daala:D....tegemist on 1975. aasta motikaga niiet uunikum missugune....ahh....persse minge...ma joon õlut nüüd edasi....

Postitasin vaid selle pärast et Eivar nõudis....ja ta vist mu ainus blogi lugeja:D




No comments:

Post a Comment